10 juli 2006

Bilköp =)

Så idag var det äntligen dags, jag skulle åka och titta på en bil som ville bli såld, och det gjorde jag. Innan jag åkte därifrån så hade jag bestämt mig för att det var den bilen jag ville ha.

En klarröd Volkswagen Golf 1.6 årsmodell -99 är nu snart i min ägo. Bara den ekonomiska biten som ska fixas, så kan jag hämta bilen sedan på onsdag eftermiddag. :)

Blev en rejäl och hyfsat säker bil som jag hoppas att jag ska kunna ha mycket glädje av ett antal år framöver.

Riktigt skönt att slippa vara beroende av att mamma inte behöver sin bil, och bara därför bli helt totalt isolerad i Upphärad, mitt ute i ingenstans. Äntligen har jag en bil som är MIN! :D

För dom som undrar vad det är för bil så finns här en länk till en liknande bil, fast denna har motorvärmare, dragkrok och lite annan klädsel tror jag: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2046892# Själv sitter jag och tittar längtansfullt på den bilden... 8-)

Hare bra!
/Moer_bultad_baever

Inga kommentarer: